Vizuálu pro festival KVIFF dominují čtverec a tři kruhy

úterý, 23. dubna 2024, 11:45 Marketing, Reklama MediaGuru

Pořadatelé letošního ročníku karlovarského festivalu KVIFF odtajnili hlavní vizuál a představili partnery.

Jiří Bartoška před vizuálem letošního ročníku KVIFF, zdroj: KVIFF

Jiří Bartoška před vizuálem letošního ročníku KVIFF, zdroj: KVIFF

Vizuál k 58. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary (KVIFF) opět připravilo Studio Najbrt. Letošní inspirací pro vznik vizuálu, který opět pracuje s číslovkou aktuálního ročníku, se podle Aleše Najbrta stal svět filmu, půdorys hotelu Thermal a vizualita obecně. Základní vizuál je proveden v černo-bílé barvě, nabývá ale i dalších motivů. „Pokusili jsme zkoncentrovat nápady do čtverce a tří kruhů, ale tato koncentrace se poté rozvine do mnoha různých podob,“ představil hlavní myšlenku Aleš Najbrt. Vedle různých alternativ se také vizuál objevuj v rozpohybované verzi. Prezident festivalu Jiří Bartoška dodal, že má rád minimalistickou grafiku a že i letošním vizuálem festival navazuje na grafické ztvárnění ročníků předešlých.

„Tentokrát maximální zjednodušení bereme jako výchozí bod pro proměny symbolu v ikonické objekty z filmového světa a karlovarského festivalu. Brutalistní beton, křesla od Machoninových, krabice na filmové pásy nebo starou kameru,“ dodali autoři ze Studia Najbrt. Autoři vizuálu jsou Jonatan Kuna (design), Aleš Najbrt (art director) a Zdeněk Trinkewitz (animace).

Vizuál 58. ročníku KVIFF, zdroj: KVIFF

Vizuál 58. ročníku KVIFF, zdroj: KVIFF

Změn doznalo i složení partnerů. Mezi hlavními partnery nově figuruje společnost Sev.en Česká energie. K partnerům se přidala investiční skupina DRFG, GeeToo Holding a skupina ČEZ. Naopak už se k nim neřadí Accolade. Festival také nově podporuje EY, Carollinum – království hodinek a Nadace PPF.

Mezi podporovateli se oproti loňsku už neobjevují Lékárny a e-shopy Dr.Max, GoPass a investiční společnost TCF Capital.

Novou oficiální kávou je značka Vergnano, jež nahrazuje Nespresso. Novým dodavatelem vína je Zámecké vinařství Johann W Třebívlice. Novým hlavním mediálním partnerem je Seznam.cz, Novinky.cz se posunuly mezi mediální partnery, a nahradily tak TV Star.

Přehled partnerů uvádíme níže.

Partneři 58. ročníku KVIFF

Za podpory Ministerstva kultury

Hlavní partneři

  • Innogy
  • Vodafone
  • Rohlik.cz
  • Allwyn
  • Sev.en Česká energie*
  • Karlovy Vary
  • Karlovarský kraj

Partneři

  • UniCredit Bank
  • Orlen
  • Philip Morris ČR
  • DRFG*
  • Minerální voda Mattoni
  • Visa
  • Investiční skupina Progressus
  • Renomia
  • GeeToo Holding*
  • ČEZ*

Za podpory

  • Knihkupectví Luxor
  • EY*
  • Carollinum – království hodinek*
  • Ostra Group
  • HSF System
  • Film Industry Office za podpory Nadace PPF*

Oficiální vůz: BMW

Oficiální káva: Vergnano*

Oficiální palivo: Verva

Oficiální šampaňské: Moët & Chandon

Oficiální pivo: Pilsner Urquell

Oficiální drink: Campari

Partner čistého festivalu: Kärcher

Dodavatel festivalových cen: Moser

Partner festivalového Instagramu: Profimed

Dodavatel vína: Zámecké vinařství Johann W Třebívlice

Oficiální kolo: Specialized

Partner projektu Kino bez bariér: Innogy Energie & České dráhy*

Oficiální neziskový partner: Nadace Jakuba Voráčka*

Hlavní mediální partneři

  • Česká televize
  • Radiožurnál
  • Právo
  • Seznam.cz*
  • Reflex
  • BigBoard Praha

Mediální partneři

  • Elle
  • Esquire
  • Novinky.cz**

Hlavní partnerské hotely

  • Thermal
  • Grandhotel Pupp
  • Four Seasons Hotel Prague

* nová či obnovená spolupráce, * * změna spolupráce

-mav-, stk-